Khamis, Oktober 07, 2010

L-E-T-I-H

Tak mampu nak ungkap lagi...hari ni terasa tersangat letih dengan kerja-kerja di opis ni. Dari kerja sendiri, kerja untuk Majlis yang akan diadakan tak lama lagi. membuatkan badan ni terasa sakit-sakit...sebabnya asyik naik turun dan berjalan jauh dengan kasut tinggi. Kalau lah ada orang picit-picit kaki, pinggang dan badan ni kan best...sekarang hanya terbayangkan tilam empuk untuk rehatkan badan yang sudah tersangat, teramat sakit...rasa seperti tak mahu berjalan buat masa ini. Jangan ada yang panggil-panggil lagi...aku letih sangat ni...

Tapi siapa yang dengar keluhan aku ini? Diorang tak tahu pon aku letih...dan aku tak tahu nak minta bantuan daripada siapa di sini...tak ada pon yang dapat membantu sebabnya diorang sendiri pon mintak tolong aku...hua-hua-hua....

YA ALLAH, YA TUHANKU, SIHATKANLAH TUBUH BADANKU...AKU INGIN MENJALANKAN AMANAH MU. PERMUDAHKAN URUSANKU. AMIN.

1 ulasan:

  1. Hehehe.. sabar along. Kalau tak larat sangat rehat lah dulu. Nanti sakit lagik susah. Ehh rafiq macam mana sekarang?

    BalasPadam