Khamis, Mei 13, 2010

Perut berkeroncong...

(N3 ni semalam punya...aku edit semalam tapi ada kecemasan berlaku....untuk N3 kecemasan tu....sambung next N3 ok)

Tajuk tu saja nak maklumkan yang aku puasa hari ni...hahaha...lagi pulak En.Hubby cerita dia makan GULAI UDANG CAMPUR REBUNG...Udang galah pulak tu...aku memang hantu udang...hehehe...dengar dia sebut GULAI UDANG CAMPUR REBUNG..bertambah berkeroncong perut aku...(itu lah, gatai p tanya buat apa?)...tapi yang best En.Hubby ni..dia ingat betol kat aku kalau dia makan apa-apa yang menjadi minat aku...dia siap tapaukan untuk aku GULAI UDANG CAMPUR REBUNG itu...ohhhh....sungguh aku tidak sabar menanti Maghrib.

Itu saja cerita hari ni yer...sebab aku hanya teringat GULAI UDANG CAMPUR REBUNG dan hero aku yang cumil itu...di RAFIQ.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan