Isnin, Mei 24, 2010

Lagi bertambah Happy...

Best sangat semalam...En.Hubby masakkan Gulai Udang Campur Rabung. Sedapnye lah gulai udang campur rebung tu. Walau pon hanya guna udang harimau jer pon. Tetap rasa manis udang di dalam gulai tersebut....saksikanlah gambar gulau udang tersebut yer...malas nak bercerita panjang lah...


masih di dalam kuali....sleeerrrpppp



Sudah masuk dalam mangkuk....fuuuhhh!!!! x sabar dah nak makan masa nih....tengok udang yang cantik tu membuatkan aku tidak sabar untuk makan.







Seterusnya cerita Rafiq...sepanjang cuti hari minggu ni..aku gunakan peluang yang ada bermain dengan Rafiq...Rafiq kurang tidur sekarang nih. Banyak masa dia bermain dan aku lah peneman dia bermain...yang paling aku seronok sambil-sambil bermain aku akan ajar dia sebut dan ajar dia mengenal benda-benda yang dia main...al-hamdulillah sangat positif. Dia ikut apa yang aku sebut, dan akan ulang sebut bila dia bermain dengan barang tersebut, dan apa yang membanggakan, dia sangat mudah mengenal benda.
Layan jer lah gambar-gambar dia ni...aku tak pandai nak edit-edit gambar...jadi terpaksa lah upload satu-satu...layan jer lah yer semua.

Semoga dia menjadi anak yang soleh, mendengar kata, taat ibu-bapa, taat perintah tuhan. InsyaAllah.








Dia tak suka pakai baju...nak jadi seksi jugak la tu macam En.Hubby.







Suka main dengan ikan...dalam 1 hari, masanya banyak dihabiskan dengan melihat ikan-ikan di dalam akuarium.






Itu sahaja untuk N3 ini...sambung esok kalau ada cerita terbaru yer kalian.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan