Jumaat, Mei 21, 2010

Hari-hari Happy...

Semua orang nak hidup seharian ceria saja kan...?Aku juga mengharapkan hidup aku happy jer hari-hari...kalau ada gaduh-gaduh pon yang happy-happy juga...ada kah gaduh yang happy? Gaduh yang secara gurauan la...tak pon selitkan gurauan dalam gaduh tu...boleh kan macam tu? Cerita apa entah lah hari ni...sebabnya aku happy tak bersebab pon sebenarnya...yer lah kan...hari ni masuk kerja selepas 3 hari tak masuk ofis, sebabnya pergi exam ...lepas 3 hari masuk ofis...ya TUHAN...terkejut tengok meja aku penuh dengan laporan yang lepas-lepas...tapi entah kenapa aku boleh happy...selalu kalau ada yang sepahkan meja...memang pagi-pagi aku sudah angin...ini aku boleh jer tersenyum jer bila tengok meja dalam keadaan macam tongkang pecah... heheheh...aku pon pelik....malas nak pikir lah hari ni...itu je untuk hari ini...sebab kepala otak ni malas nak berfikir.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan