Khamis, April 29, 2010

WASIAT dari Ibuhakimhaikal

Terkejut tgk chatbox tadi..Ibuhakimhaikal bagi wasiat...aku gerun sikit dengan wasiat-wasiat nih...tapi orang sudah bagi kan...aku terima dengan suka hatinya lah...

Ini lah wasiat yang diberi oleh Ibuhakimhaikal. Kira amanah dari dia juga untuk aku jaga lembu nih...apa aku nak buat ek dengan lembu ni?



Ok lah...wasiat ni aku sudah terima, so aku kena la ikut apa yang perlu aku ikut...

1. Thank & link the person that gave you the cow.
-terima kasih banyak yer IBUHAKIMHAIKAL

2. Bagi balik wasiat ni kat 7 orang blogger yang paling aktif atau 7 yang paling tak aktif.
Erm...sape yer yang aktif dan tak aktif yer...aku bagi jer la kat sape2 pon yer...asalkan bg kan?

AMYNA
Kak IEJA
QASEHADAM
KAK ZETTY (HAYATI)
ZIE
ibuPMS
ZAINA WATI...macam mana bole x jumpa link dia...sori yer...tp nk bg dia jgk wasiat nih...harap kalau zaina masuk sini dia amik wasiat ni nnt.

3. Bagi tau diorang ni yang diorang dapat wasiat ni dari orang kaya kg sepening lalat.

Wahai kalian semua...dimaklumkan bahawa orang kaya kg sepening lalat telah mewasiatkan lembu tersebut kepada kalian semua...orang kaya berharap agar kalian akan terus memberi wasiat kepada rakan-rakan kalian yang lain untuk dikongsikan bersama... - pandai-pandai je aku ni kan...

4. Cerita 3 perkara, apa yang anda selalu buat sambil tengok tv.

Pertamanya aku selalu lipat kain baju.
Keduanya mesti la layan Rafiq/susukan Rafiq
Ketiganya tentulah makan...

5. Bagitau 3 makanan pelik yang pernah anda makan.

Makanan pelik? aku pon tak pasti penah makan ker tak makanan pelik ni...

6. Cuba bagi tau berapa orang kawan anda kat FACEBOOK.

Belum ramai mana lagi...dalam 253 orang...tu pon belum kira yg terima n reject aku...

7. Aku suka soklan ni...Camner korang berjumpa spouse korang or pakwe or makwe...kat mana?

Hehehhehe..seronok pulak bila teringat kisah lelama nih...aku jumpa En.Hubby dekat Villa DSS, masa tu pergi kursus "Pengurusan" apa tah aku tak ingat...masa tu form 4...kecik-kecik dah gatai kan?...di mana Villa DSS tu? Nanti senang-senang aku cerita lak balik detik-dekit manis kami tu yer.

Ok lah kalian semua yang dapat wasiat ni...sama-samalah kita menjaganya ya.

2 ulasan:

  1. along....hahahaha. tempat pertemuan chenta hati kita kini. segalanya bermula d situ. bila d kenangkan saat itu.. owhh sungguh indah & lucuuuuuu!! rupa dua² main tepuk tangan.. akhirnya kerja & bersatu hingga kini..

    along nanti myna amik wasiat nie ya..insyaAllah.

    BalasPadam
  2. itu lah...tak sangka itu tempat pertemuan kita dgn insan terchenta kita tu kan....rasa macam nak je ke sana..nk kenangkan kisah chenta kita dolu2...hehehehe

    BalasPadam