Jumaat, April 02, 2010

Al-Hamdulillah...

Syukur Al-Hamdulillah family aku selamat sampai pada jam 4.30 pagi tadi walau pon berlaku kecemasan di dalam perjalanan dan tiba sedikit lewat dari yang dijangka. Sekarang mereka berehan di rumah...Aku seronok sangat bila berkumpul dengan family...yer lah kan...dalam setahun paling kerap pon 5 kali aku dapat balik kampung. kira-kira dalam 2 ke 3 bulan baru dapat jumpa dengan family...rindu wooooo...dengan family semua. Ada HP 3G pon x guna juga sebab di kampung memang tak ada line untuk 3G. Dapat juga ber3G kalau diorang keluar ke bandar. Ada lah kot 1 kali sebulan. Terubat lah juga kan...

Sekarang ni family dah berkumpul di sini...aku dapat lepaskan rindu aku sepuas-puasnya. Tak sabar nak bawa mereka semua jalan-jalan...nak happykan mereka sepanjang berada di sini.

Selagi mereka ada ni lah aku akan cuba berbakti kepada mereka...selagi mereka sihat ni aku akan cuba hiburkan hati mereka...aku akan buat apa saja untuk mereka. Aku sayang family aku...itu yang mampu aku ucapkan pada mereka...Aku sayang mereka.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan