Rabu, April 28, 2010

SMS Palsu...jahat siot...

Semalam 27 April 2010-2.19PM di HP celcom aku masuk 1 sms dari 014-5536115 yang bunyinya macam ni..."SHELL PERDANA Nombor telefon Anda tlh menang Cabutan bertuah RM15.000,00 dr SYT SHELL (M) BHD. sila dail ditalian; 014-8696328 TQ.

Aku taip sebijik sms tu...korang tengok pada amaun tu (RM15.000,00) RM15K ke RM15.00 tu? Bodoh tolol betol diorang nih...Aku memang tak pernah pon layan SMS yang macam ni. Cumanya aku fikir berapa ramai lah yang kena tipu dek diorang yang jahat nak mampos ni...geram aku tengok SMS ni...bukan SMS macam ni saja...emel pon sama...kononnya dari Admin MBB...nak protect akaun lah kononnya...tapi sebenarnya nak curi duit dari akaun aku...aku sudah terkena yang ni...cepat-cepatlah aku tukar segala password...walau pon dalam akaun aku tu boleh buat orang jahat ni berdukacita mengenakan aku...tapi sungguh jahat diorang nih.

Upsss...sori sume...aku emosi sket pagi nih...nak cerita semalam tak sempat...tersambung marah pada diorang pulak hari ni.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan