Isnin, Ogos 01, 2011

Salam Ramadhan

Assalamualaikum semua...

Di sini aku nak ambil kesempatan untuk mengucapkan Salam Ramadhan kepada semua Umat Islam...terutama bagi mereka-mereka yang mengenali diri aku...hari ini hari pertama semua umat Islam berpuasa kan...mesti hari ini semua beria-ria nak masak itu ini untuk keluarga...aku pon...tapi sampai sekarang aku masih belum ada menu untuk berbuka...bukan apa...petang ni aku kena bawa my hero pergi klinik...semalam dia demam...panas sangat....dah bagi makan ubat petang tu...tapi malam panas badan dia tak hilang-hilang...batuk pon makin menjadi-jadi...air dalam peti semua dah angkut keluar...dia sekarang pandai buka pintu peti sejuk...cari air air dalam tu...jadinya batuk tak henti-henti...batuk kering yang aku dengar...

Semalam dia tidur awal...dia budak baik tau...dalam demam-demam tu dia tak buat perangai..cuma bila dia batuk dia akan nangis...sakit dada aku rasa...sebab aku pon batuk juga...aku yang tua ni pon terasa sakit di dada bila batuk...ini kan dia yang masih kecil...ubat semua ada..tapi dia sangat susah mau makan...semalam aku dah bagi ubat bontot...tapi tak surut juga panasnya...En.Hubby ajak bawa dia pergi klinik...asyik pikirkan my hero je hari ni...sampai terlupa nak pikir pasal menu berbuka...ingat nanti masak saja apa yang ada...bahan mentah semua dah ada dalam peti tu...masak saja la kan....

Yang penting petang nanti my hero dapat rawatan dulu.

Selamat berpuasa buat semua......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan