Jumaat, Ogos 19, 2011

Sedikit gumbira....

Hari ni g check up KKP scan, dan HPJ buat U/Sound...macam nak dengar berita gumbira saja dari HPJ tadi...harap-harap sangat penyakit itu jauh dari diri aku...dengan nak beraya lagi ni...tak kan aku nak bersedih pula kan...lagi pula baby sedang membesar di dalam rahim aku ini...syukur al-hamdulillah, doktor kata baby aku membesar dengan baik sekali...cuma tak nampak "anu"nye lagi...kecik lagi kot...tak pon dia lindung...cam abang dia hari..kepit sampai ke sudah tak bagi tengok...sampai semua orang berteka-teki, siap ada yang berjanji..kalau keluar baby girl nak bagi itu ini...sekali keluar boy..habis semua yang teka tak dapat apa...yang betol hanyalah mak aku sorang. dia yang dari awal aku membawa...dia dah kata baby aku lelaki...itu belum nampak perut...baru pembawakan...itulah kan...naluri ibu kita...

Hehehe...tah apa-apa cerita kan...sudah bercampur-campur ni...minggu ni selesai edar kerepek raya untuk kawan-kawan opis yang mengoder...tak lupa untuk diri aku juga...minggu depan edar coklat pula... disebabkan kesibukan dan kesihatan kurang memuaskan aku tak sempat nak hebahkan merata sangat....hanya pada kawan-kawan di unit aku... itu pon aku rasa tak muat tangan nak bawa...minggu depan tak tau la cam mana...coklat boleh tahan beratnya tu. itu aku sedih sket...sebabnya dah amik oder kawan-kawan...aku sendiri lupa untuk diri aku...tak taulah akak sepupu aku tu sanggup ke idak lagi amik oder aku ni. kalau tak sanggup...aku buat sendiri la jawabnye...esok nk pergi cari bahan laaa.... lagi pon memang esok aku nak buat kuih pon....hikhihkhihk...dah siap satu jenis tau. esok dapat buat 2-3 jenis pon jadi laaa...kan.

hmmm...oklah...mood nak balik je dah tinggal ni..walau pon tak seharian di opis...aku malas nak buat kerja...terukkk...tiap kali nak raya, aku memang begini...sabar jer lah kan.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan