Selasa, Disember 27, 2011

Pengasuh Rafiq sudah Selamat...Aku bila pula???

Al-hamdulillah selamat sudah pengasuh Rafiq hero aku tu bersalin pagi kelmarin...dia yang sepatutnya bersalin pada 7 Jan 2012 tahun depan, bersalin awal 2 minggu dari tarikh itu...memang selalu dah berlaku begitu kan...ramai yang bersalin awal 2 minggu dari tarikh jangkaan kan...aku ni antara 2 tarikh...x tau mana 1...tarikh dibuku merah...17 Jan 2012, Tarikh pada scan 10 Jan 2012...aku harap 1 Jan 2012...heehehhe.. kita sama-sama tunggu baby nak kuar tarikh mana....atau kah sama dengan aku??? bila??? korang tunggu lah baby keluar ya...sebab kalau bole lah kan...aku x mahu akhir tahun ini...biarlah baby keluar awal tahun depan...hmmmmm....cepat la 2012...

Hari ini Rafiq terpaksa lah dijaga papa. En.Hubby aku yang sangat-sangatlah memahami kerjaya aku yang susah sangat nak bercuti...nak cuti pon kena tunggu tahun depan...senang...tahun ni punya cuti sudah berbaki 1 hari saja...sedeh betol.... tahun depan boleh guna cuti bersalin awal...hikhikhik...

Esok x apa...mak kesayangan aku dengan adik montel aku akan sampai ke Putrajaya... tolong aku jaga Rafiq buat sementara waktu...minta mak sanggup tunggu sampai aku bersalin...sebab tu lah aku nak baby kuar awal tahun...sebab dah tak berapa hari je lagi pon...hehehe...cepat lah 2012...

1 ulasan: