Khamis, Oktober 20, 2011

Tak ada sibuk mana...tapi buat2 sibuk ja lebih...

Dah bersawang blog ni rupanya...langsung aku tak peduli...bukan sebab kesibukan melanda lagi...tapi kemalasan yang merajai diri...banyak masa dibuang begitu saja...aku layan lagi tidur dan makan...nak mengadap pc @ laptop hanya masa bekerja...dirumah aku lebih suka baring-baring, manjakan badan yang semakin montel dan perut yang makin meninggi ini...hukhukhuk...

okay..cerita pasal semalam, emalam pergi check up. Al-hamdulillah semua kembali normal...semua nurse memuji... kata aku pandai jaga makan...sekali nurse tanya aku makan apa bagi HB naik semula, yer la..berkali-kali check HB asyik low aje...aku jawab yang betol...aku makan coklat...hahahahah...aku cerita je..aku makan sayur pon tak naik-naik..last aku makan coklat untuk minggu akhir sebelum pergi check up....tapi aku ambil juga kurma buat makanan sampingan.

Nasi hanya sekali sehari...aku tak akan ambil nasi lebih dari sekali..sebabnya masa ini badan aku sangat mudah naik...jadi aku terpaksa mengawal pengambilan nasi...lain-lain aku bantai..biskut dan roti menjadi pilihan dikala perut meminta-minta diisi....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan