Selasa, Jun 21, 2011

Pengalaman Ke2

Al-hamdulillah syukur aku ke hadrat Ilahi...sekarang sudah masuk 10minggu...masih baru. buku pink pon belum buka lagi...saja aku tangguhkan...nak elak kerap ke klinik. malas aku nak menunggu lama di sana....biar lah dulu selagi tak ada masalah. InsyaAllah semuanya selamat...

Saja nak cerita pengalaman kali ini...masa Rafiq dulu...hari-hari aku adalah bersama asam...24jam asam mesti ada...kalau tak ada asam..mesti aku tak keruan jadinya. Ayam minta dijauhkan dari aku...perkataan AYAM pon aku tak boleh dengar...boleh keluar segala isi perut aku...al-hamdulillah kali ini tak seteruk itu...masih boleh dengar.... cuma tak boleh nak makan...mesti uwek juga...bau ayam goreng juga tak bole...ok la sikit kan??? yang pertama dulu...tiap hari, tiap masa, lepas makan mesti segalanya akan keluar selepas aku makan...M**tah la tu...siang malam aku alaminya. memang sangat stress...masak dah tak boleh...makan pon tak boleh...sangat tertekan. untuk yang ke2 ni. aku baru mula memasak...tapi hampir juga mau muntah sebab tak tahan bau tuminsan. nasi putih masih tak selera mau makan...asyik bubur, dan selain nasi. roti lah peneman aku hari-hari. sehingga hari ini 10 minggu..aku masih di alam mabuk ringan-ringan...syukurlah tak seteruk dahulu. aku harap sangat kali ni tak lama macam Rafiq dulu...makan boleh...cuma perlu dipilih-pilih....syukur dapat makan...tapi tak tahu lah khasitnya macam mana....susu pon aku tak mula minum lagi ni...sebab belum terasa nak minum....boleh tak gitu??? tunggu selera datang dulu lah...InsyaAllah tak lama lagi boleh la minum susu. cian juga baby...

Oklah...sini dulu...kepala pening lagi ni...maklumlah kan...sekarang sudah tengahari...badan bagi arahan suruh berehat...kalau dapat tidur sekejap pon jadilah...

Nanti sambung cerita...banyak lagi sebenarnya ni....chaw dulu la ye...Wassalam

Tiada ulasan:

Catat Ulasan