Rabu, September 08, 2010

Mood Raya

Hari ni masih di opis...ada la 5-6 orang yang tinggal pon...aku lewat balik sebab cuti aku dah tak banyak...hati dah tak ada di sini....sudah terbang ke kampung halaman...kotaraya putrajaya semakin sunyi...tinggal pon yang tidak bercuti...aku balik esok...ingat nak halfday saja...harap-harap tak ada masalah untuk esok...dan aku harap biar ramai yang balik hari ni...supaya esok jalan tidak lah sesak sangat.

Hmmmm....bosan sangat sekarang ni...di opis pon tak ada kerja sangat nak buat..banyaknya sudah selesai...yang lain-lain perlu buat bersama-sama...tapi yang patut bersama tu sudah lama bercuti...jadinya kerja itu terpaksa ditangguhkan dahulu...tak suka...tapi apakan daya kita kan.

Hmmmm....mood raya sekarang ni...hanya dengar lagu raya berkumandang di pc-pc kat sini...pc aku saja yang sunyi sepi...dah tak tahu mana 1 yang patut dengar...telinga 2 ja pon...huhuhuhuhu

ok lahhh....diucapkan kepada semua umat ISLAM...SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDULFITRI...MAAF ZAHIR DAN BATIN....JIKA ADA SALAH DAN SILAP HARAP DIMAAFKAN DARI HUJUNG RAMBUT HINGGA HUJUNG KAKI...HALALKAN MAKAN MINUM SELAMA HIDUP INI....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan